Σάββατο 26 Μαρτίου 2011

Ταξιδεύοντας.....

Χθες και ομολογουμένως κουρασμένη επέστρεψα από το 7ήμερο ταξίδι μου στην Νότια Γαλλία και την Ιταλία.....Ταξίδεψα με πλοίο και είχα ταξίδι κουραστικό αλλά πιο πολύ διασκεδαστικό....

Ταξιδεύοντας,λοιπόν,σε τόσο όμορφα μέρη είναι λογικό να θες να τα νιώσεις όλα....Να νιώσεις τον τόπο και την ομορφιά του και να γνωρίσεις τους ανθρώπους του....Εγώ όλο αυτό το κάνω πάντα μέσω της φωτογραφίας.....Μπορεί να τράβηξα ελάχιστες-για τα δικά μου δεδομένα-φωτογραφίες αλλά με είχαν συνεπάρει τα τοπία και η μηχανή μου ξεκουραζόταν συχνά.....


Φεύγοντας από Πάτρα....

Πήγαμε στο Fragonard να αρωματιστούμε....

Και στο ωκεανογραφικό μουσείο.....

Μείναμε έκπληκτοι από τα μυστικά του βυθού....

Σκεφτήκαμε την μετακόμιση στο Μονακό....

Η Franceville ήταν τόσο ήρεμη....

...κι ας γίνονταν έργα.....

Πήγαμε στις Κάννες και είδαμε κ "μούτζα" του Αγγελόπουλου....

Φλωρεντία ή Firenze παραμένει το ίδιο όμορφη....

Κλειδώνουν και την αγάπη τους εκεί λέει ....

Αυτή η κύρια μου τράβηξε την προσοχή....Ιταλίδα ή απλά ταξιδιώτισσα?!

Είπα να μην διαβάσω γαλλικά περιοδικά(έχω ξεχάσει τα γαλλικά μου),αλλά διεθνή τύπο που μπορώ να βρω και στην Ελλάδα....


Αναμένεται περισσότερο υλικό....και εντυπώσεις....!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου